Αλλαγές προϊόντων πραγματοποιούνται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος.
Αλλαγές προϊόντων και επιστροφή χρημάτων για αγορές από την κατηγορία Bazaar και Outlet δεν επιτρέπονται.
Η αλλαγή δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο με προϊόν/προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Στην περίπτωση αλλαγής ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλλει πίσω το δέμα χωρίς κάποια έξτρα επιβάρυνση, ενώ για να παραλάβει ο πελάτης το νέο δέμα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής που ανέρχονται στα 4€. Για κάθε επόμενη αλλαγή τα έξοδα αποστολής είναι 6€.
Κάθε επιστροφή γίνεται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας DAMIANOS COURIER και των συνεργαζόμενων εταιρειών ΕΛΤΑ Courier, Courier Center και Ταχυδέμα.
Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών είναι με δική σας ευθύνη και χρέωση.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode).
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα έξοδα αποστολής του δέματος πίσω στην εταιρεία μας επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να στείλει το δέμα με τη DAMIANOS COURIER και των συνεργαζόμενων εταιρειών ΕΛΤΑ Courier, Courier Center και Ταχυδέμα με χρέωση στην εταιρεία μας και να αφαιρεθεί στην επιστροφή χρημάτων το ποσό των 3.50€ από την αρχική αξία του προϊόντος για το οποίο επιθυμεί επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα: αν το προϊόν το οποίο επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει και να λάβει επιστροφή χρημάτων έχει αξία 50€, τότε το τελικό ποσό επιστροφής θα είναι 46.50€.
Για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, ο πελάτης θα πρέπει να σημειώσει πάνω στο έντυπο αλλαγών ότι επιθυμεί να γίνει επιστροφή χρημάτων σε μια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς), να αναφέρει γραπτώς την τράπεζα, το όνομα δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού (IBAN) στον οποίο επιθυμεί να γίνει η κατάθεση. Η επιστροφή του ποσού πραγματοποιείται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, η προμήθεια του εμβάσματος επιβαρύνει τον Δικαιούχο (Πελάτη) και όχι τον Καταθέτη (www.missmelon.gr).
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης οφείλει να συμπεριλάβει στο δέμα το «έντυπο αλλαγών» συμπληρωμένο, προκειμένου να μας ενημερώσει για τον τρόπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί. Δε πραγματοποιούνται αλλαγές με τη διαδικασία “χέρι- χέρι ” για λόγους ασφαλείας, καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων.
Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας αποστέλλοντας e-mail στο info@missmelon.gr. Αναλόγως του σταδίου εξέλιξης της παραγγελίας σας, Θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.